Spelönskemål!

Taggat: 

Detta ämne innehåller 919 svar, har 79 deltagare, och uppdaterades senast av Profile photo of Tobias Tobias 1 vecka, 2 dagar sedan.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 920 totalt)
  • Författare
    Profile photo of Tobias
    Tobias
    Forumledare

Saknar du något i lagret? Hojta till så ska jag se om jag kan få tag på det!

Obs! Glöm inte att du alltid kan se vilka spel som är på ingång i vår lista över kommande spel på längst ner på varje sida.

Profile photo of K.J.
    K.J.
    Moderator

Det excellenta storytellingspelet Glooms expansioner fick gärna finnas på lager.

Profile photo of Tobias
    Tobias
    Forumledare

Det ska defintiv icke vara en omöjlighet! Jag kan få tag på följande kusliga expansioner; Unhappy Homes, Unwelcome Guests
    och Unfortunate Expeditions. Någon speciell som kittlar herrn?

Profile photo of K.J.
    K.J.
    Moderator

Så trevligt!
    Unhappy Homes har jag redan, men de andra två är mycket intressanta för mig!

Profile photo of tengblad
    tengblad
    Deltagare

Hur ser det ut med möjligheterna att få hem Yomi?
    http://www.sirlingames.com/products/yomi-complete-first-edition

Du har ju redan Puzzle Strike i lager så jag antar att du i alla fall har en liten fot inne hos Sirlin Games. :)

Profile photo of Tobias
    Tobias
    Forumledare

Jag försökte ta in både Yomi och Puzzle Strike direkt via Gamesalute, men tyvärr blev frakten alldeles för hisklig tråkigt nog, så faktiskt är det BergsalaEnigma som varit så bussiga med att ta in Puzzle Strike! Ska kolla hur de ställer sig till Yomi :)

Och apropå Yomi, vad tror du om BattleCON förresten? Verkar inte helt fel det heller!

• Det här svaret redigerades 3 år, 10 månader sedan av Profile photo of Tobias Tobias.
    • Det här svaret redigerades 3 år, 10 månader sedan av Profile photo of Tobias Tobias.
    tengblad
    Deltagare

BattleCON verkar absolut intressant det med! Jag kikade lite på deras senaste Kickstarterprojekt och var väldigt nära att pytsa in en slant. Hoppas ändå du kan få in Yomi, mest för att jag tycker att det ser riktigt snyggt och välproducerat ut.

Profile photo of Piot
    Piot
    Deltagare

Timeline-serien från Asmodee: Inventions, Discoveries, Diversity, Music & Cinema, etc
    http://boardgamegeek.com/boardgame/99975/timeline-discoveries

Pandemic (New Edition) hoppas jag kommer in i lager igen.

Profile photo of Tobias
    Tobias
    Forumledare

Vanliga Timeline kan jag få fatt i men har tyvärr inte hört någonting om resten av serien. Får kolla upp det!

Yes box, Pandemic har jag på backorder så det dyker upp så fort det finns tillgängligt igen!

Profile photo of Piot
    Piot
    Deltagare

Ja, vanliga Timeline har jag redan införskaffat.

Det är ett perfekt spel att introducera för ovana brädspelare. ”Expansionerna” har lite roligare kort och kommer i en bättre ask. Även om jag ogillar plåtlådor :)

Profile photo of Peder
    Peder
    Deltagare

Nu har jag redan skrivit det till dig, men det är väl lika bra att skriva det här också ifall någon annan är intresserad av det också.

Det kommande Cuba Libre ligger högt på önskelistan. Sedan undrar jag om Kickstarter-spelet The Agents är något du planerat att ta in?

Även Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island skulle kunna vara intressant, har du något datum på det?

Profile photo of Tobias
    Tobias
    Forumledare

Robinson Crusoe ska äntligen dyka upp i slutet av månaden är vad jag fått höra… Men som vanligt skall den informationen intagas med en viss nypa salt.

Ska kolla in The Agents!

Profile photo of Peder
    Peder
    Deltagare

Toppen! Jag försöker få föreningen att kolla in Robinson Crusoe eftersom jag tror att vi behöver ett riktigt bra co-op-spel att bryta av med. :)

tengblad
    Deltagare

Åh, på tal om Kickstarter – Tobias, finns det någon chans alls att Tamany Hall någonsin kommer in i lager igen? Testade det på brädspelsdagen i Midsommargården och har velat köpa det ända sedan dess! Verkar ju tyvärr stört omöjligt att få tag på här i Europa bara. :(

Profile photo of Tobias
    Tobias
    Forumledare

Tyvärr ser det lite mörkt ut Erik. Kollade med två av våra distributörer och ingen av dem hade några planer på det segt nog. Jag får ordna en till brädspelsdag helt enkelt så får du komma och lira :)

Jag har lite andra Kickstarter-spel på ingång dock. Tex Tom Vasels Nothing Personal, Wallace & Gaimans kärleksbarn; A Study in Emerald, tärningsfesten Dungeon Roll, mastodontspelet Fallen City of Karez och inte minst Lost Valley som precis som Tammany Hall också är förvaltat av Pandasaurus Games!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 920 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.